V Ljubljani se je ta teden odvijala prva delavnica »Coca-Colina priložnost za mlade«, ki sta jo v partnerstvu zasnovala Coca-Cola HBC Slovenija in Adecco Slovenija, v okviru katere bodo mladi osvajali življenjske veščine in poslovna znanja, ki jim bodo v pomoč pri večji konkurenčnosti na trgu dela.
Dvodnevne izobraževalne delavnice bodo potekale še od maja do junija v Mariboru, Novem mestu, Murski Soboti in Kopru.
Mladim bodo znanja predajali psiholog mag. Aleš Vičič, Nastasija Alt, kadrovska svetovalka v podjetju Adecco Sovenija, Borut Rozman, vodja razvoja prodajne ekipe v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija in Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, prvega slovenskega pospeševalnika mladinskega podjetništva.
Dogodek je bil odlična priložnost tudi za naše podjetje Don-Don, ki je mlade na dogodku podprlo z izdelki blagovnih znamk Pekarne Grosuplje in Tvojih 5 minut.
Foto: Urška Golob