Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani je potekala osma slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT.
Letošnja konferenca je potekala na dveh odrih. Na osrednjem, katerega rdeča nit je bilo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer so bile predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Na glavnem odru so navdihovale predvsem ženske. Dogodek je povezovala televizijska voditeljica Tara Zupančič in začel se je v športnem duhu. Na oder sta stopili Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, ki je našla novo poslanstvo v športni psihologiji in alpska smučarka Ilka Štuhec s svojo zgodbo o vztrajnosti ter odpovedovanju.
Sledil je še poseben, hiter pregled sodobnih tem v vsakodnevnem življenju. Prisluhnili so osebnim zgodbam šestih uspešnih žensk iz sveta marketinga, komunikacij in podjetništva.
Udeleženci DIGGIT-a so spoznali navdihujoče primere slovenskih podjetniških podvigov, kot so EQUA, Mali junaki in Cuckoo Cups, katerim so novodobni digitalni komunikacijski kanali olajšali predor na mednarodni trg.
Organizatorji konference si želijo, da bi udeleženci o konferenci govorili še dolgo po njej in jo prepoznali kot dogodek, ki se ga ne sme zamuditi. Namen konference je bil, da so si zapomnili eno predavanje, sklenili eno novo poznanstvo in se dogovorili za vsaj en sestanek.
Veseli smo, da je bilo podjetje Don Don lahko del poslanstva s svojima blagovnima znamkama Pekarna Grosuplje in Tvojih 5 minut. Kot so zapisali organizatorji v programu: »Dobro jutro z DonDon-om«, kjer smo poskrbeli za res slastno in sladko dobrodošlico.