Skupaj s predavateljem Mitjo Tuškejem, se je v sredo, 20.3.2019 začela že šesta SOZ Akademija. V Multimedijski dvorani Telekoma Slovenije so razmišljali o tem, kako je potrebno spremeniti koncepte brendinga, ki smo se ga držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni. Cilj je bil pokazati, kako je pomembno vse tisto, kar se z znamko v komunikacijah dogaja in kako mora biti vse logično povezano v celoto.
Letošnje SOZ Akademije se bodo osredotočale na področje kreativnosti na vseh segmentih in ravneh – njenemu spodbujanju skozi različne metode in upravljanje kreativnega procesa. Moduli bodo posvečeni temi upravljanja z blagovnimi znamkami v luči sprememb in to tako z vidika lastnikov, oglaševalcev kot z vidika agencij. V družbi predavateljev iz tujine in domačih strokovnjakov, bodo posebno pozornost posvetili tudi dobrim praksam na slovenskem trgu ter z udeleženci delili svoje poglobljeno poznavanje njihovih specifik.
Kot partner gostoljubja je sodelovalo tudi naše podjetje Don Don s svojima blagovnima znamkama Pekarna Grosuplje in Tvojih 5 minut. Poskrbeli smo za pogostitev z našimi NEUPRLJIVIMI trikotnimi sendviči, rogljički ter SUPER kruhom. Tako, poskrbeli smo za dober fokus.
Foto (C): Nina Kranjc.