SOZ Akademija je pripravila še eno predavanje v jesensko- zimskem ciklu šeste sezone. Vsa predavanja se odvijajo v multimedijski dvorani Telekoma Slovenije v Ljubljani. Vsako leto je več po slušateljev, v prvi sezoni jih je bilo približno 200, v teh letih pa je število naraslo preko 500.
Že nekaj sezon SOZ Akademij sodeluje tudi podjetje Don Don kot partner gostoljubja, ki poskrbi, da se med odmori predavanj postreže krušne izdelke Pekarne Grosuplje ter sendviče in sladke dobrote Tvojih 5 minut.
V tem letu je bil poudarek predavanj na področju kreativnosti na vseh segmentih in ravneh. Predavanja so bila posvečena temi upravljanja z blagovnimi znamkami v luči sprememb z vidika lastnika, oglaševalca ali agencije. Poiskali so povezave med odlično digitalno kampanjo, uspešnostjo vsebinskega marketinga in vlogo videa v oglaševanju in tržnem komuniciranju. Na tem predavanju je predaval Sami Basut, ki je leta 2018 prejel naziv kreativni direktor Turčije. Njegovo delo presega meje oglaševanja, ki sega na področje zabavne industrije in umetnosti.
Foto (C) Nina Kranjc , VIST, Oddelek za fotografijo